Login (email):


Hasło:



Jeżeli nie masz konta
zarejestruj się:

Rejestruj

Twój tymczasowy koszyk:

Zobacz koszyk

Przesyłki dostarcza

DPD

Konto PayU - Jedno konto do zakupów

Firma przyjazna internautom

Przyjazna strona bez cookies

Procedura serwisowa nawigacji Becker

Urządzenia nawigacyjne marki Becker w ramach gwarancji objęte są serwisem Door To Door (sprzęt za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS trafia do naszego serwisu i po jego naprawie w taki sam sposób wraca do Klienta).

Użytkownik posiadający uszkodzoną nawigację Becker w pierwszej kolejności powinien skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem gwarancyjnym Becker Polska: lub telefonicznie pod numerem +48 22 678 63 66 w celu weryfikacji zaobserwowanej usterki.

Do rozmowy z serwisem należy przygotować następujące informacje:

  • Model oraz wersja uszkodzonej nawigacji Becker
  • Miejsce i data zakupu
  • Informacja o zaobserwowanej nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu

Podczas rozmowy klient może zostać poproszony o podanie większej ilości szczegółowych informacji na temat sposobu wykorzystywania sprzętu, warunków pracy, itp.

Naprawy nie wymagające odesłania urządzenia na serwis realizujemy zdalnie. Jeśli nie można rozwiązać problemu zdalnie, wówczas klient zamawia na koszt naszego serwisu kuriera UPS, który zabierze urządzenie i dostarczy je do nas (przesyłka jest ubezpieczona).

Po dostarczeniu (zwykle 1-2 dni robocze) diagnozujemy urządzenie pod kątem zaistniałego problemu. Jeśli okaże się, że urządzenie przestało poprawnie działać nie z winy użytkownika, wtedy przeprowadzamy bezpłatny serwis i odsyłamy sprawne urządzenie.

Zgłoszenie sprzętu do naprawy w serwisie następuje poprzez wypełnienie formularza Karty zgłoszenia naprawy do serwisu. Prosimy zwrócić uwagę na czytelne, dokładne i bezbłędne wypełnienie formularza, aby nie powodować dodatkowych opóźnień w naprawie.

Uwaga: jeśli problem zaistniał z winy lub niewiedzy użytkownika (niezapoznanie się z instrukcją), lub jeśli urządzenie jest sprawne np. tylko rozładowana bateria, wówczas to on pokrywa koszty przesyłek (19zł brutto za przesyłkę w jedną stronę) oraz ekspertyzy serwisowej w wysokości 36,90zł brutto !

Sprzęt do naprawy gwarancyjnej można dostarczyć:

  • osobiście do punktu serwisowego Becker Polska w Warszawie przy ul. Tużyckiej 2, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 - 17.00, lub
  • kurierem UPS na koszt Autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Becker Polska

Wysyłka sprzętu:

Sprzęt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie producenta lub inne opakowanie zastępcze gwarantujące bezpieczny transport urządzenia do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Serwis Becker Polska nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu wynikające z wadliwego zapakowania. Do zapakowanego sprzętu należy obowiązkowo dołączyć:
  • Kopię dowodu zakupu urządzenia
  • Kartę zgłoszenia naprawy do serwisu z dokładnym opisem usterki stwierdzonej przez użytkownika
  • Pełny adres zwrotny i dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu osoby kontaktowej)
  • Wszystkie akcesoria do nawigacji (ładowarka, uchwyt, kabel PC, oprogramowanie)

Po ówczesnym przygotowaniu paczki klient powinien skontaktować się z regionalnym oddziałem firmy kurierskiej UPS, lista znajduje się na stronie i zamówić kuriera w celu odbioru przesyłki od klienta do Autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Becker Polska.

Podczas wypełniania listu przewozowego należy zwrócić uwagę, aby:

  • wybrać usługę STANDARD
  • wybrać opcję ‘wartość zadeklarowana’ i wpisać wartość sprzętu
  • wpisać prawidłowy adres dostawy do naszego serwisu

Koszt przesyłki w przypadku napraw gwarancyjnych pokrywa Autoryzowany serwis gwarancyjny Becker Polska. W tym celu należy podać kurierowi nasz numer klienta w UPS: 381w11. Numer służy wyłącznie do nadawania przesyłek serwisowych, w przypadku innych prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą. Przesyłkę serwisową należy zaadresować:

Autoryzowany serwis gwarancyjny Becker Polska
ul. Tużycka 2, 03-683 Warszawa
tel: +48 22 678 63 66

Prosimy o wpisanie w uwagach, czy przesyłka dotyczy naprawy gwarancyjnej, czy pozagwarancyjnej.

Uwaga: przesyłki nadane na warunkach innych niż określone powyżej lub przesłane za pośrednictwem innych firm kurierskich nie będą przyjmowane!

Zwrot sprzętu po naprawie

Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej urządzenie zostanie odesłane pod wskazany adres zwrotny na koszt Autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Becker Polska. Podczas odbioru urządzenia należy bezwzględnie sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody (wg procedur UPS) opisujący zakres uszkodzeń i niezwłocznie poinformować o zaistniałym fakcie Autoryzowany serwis gwarancyjny Becker Polska.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku napraw nie objętych gwarancją transport sprzętu w obie strony odbywa się na koszt klienta (19zł brutto za przesyłkę w jedną stronę). Koszt ekspertyzy serwisowej wynosi 36,90zł brutto.
|  Kontakt  |  Dlaczego Becker?  |  Nagrody  |  Praca  |  Regulamin  |  Nawigacje 2DIN  |  Realizacja: Bergamot  |  © Copyright 2007-2025 Becker